Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Tömkörning

Kategori: Träning

I går skulle jag bara åka ut till stallet en liten snabbis och tömköra Bono. Detta gjorde jag och han kändes finare än någonsin i töm. För att ha stått ett tag nu på grund av hostan så var han lugn och fin men endå pigg och glad. Han gick kalas bra och han slappnade (nästan) av. Förutom att tömköra Bono en snabbis fick han en halvtimmas rykt, jag passade på att ta ur brodden ur skorna nu när jag inte tror att det fryser på något mer. Utöver detta tömkörde jag även Ohly som tyckte att jag var förbaskat besvärlig för att galoppera i form i töm det tänker jag minsann inte göra. Han försökte både dra och skrämmas genom att kicka åt mig. Men tillsut gick han trevligt i töm. Det slutade med att jag åkte hem kl. 20:30. Jag som skall skrva tenta. Hoppsan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: