Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Mera regn... och dagens ris.

Kategori: Allmänt

I dag är Bono lite bättre, jag pratade med mamma och hon hade promenerat med honom. Egentligen skulle jag åkt hem och tränar i dag på Fjodor, men efter ett telefonsamtal av en nära person som skällde ut mig för notor för något som inte är helt sant (rykten går på bygden) i kombination med mycket skolarbete så stannar jag hemma och gräver ner mig i stället.
Dagens ris går till folk som inte vet var interpunktion är! Hur svårt kan det vara att fråga efter folks egen vertion innan man behandlar folk som skit, att utifrån ett rykte angripa en person verbalt på ett elakt sätt utan att ens lyssna på personerna det berör. Det förvånar mig. Inavlade jävla vårgårda bor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: