Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Möte

Kategori: Allmänt

I går fick jag gå på mötet med kommunen vilket gjorde mig  väldigt possitiv till den utmaningen som vi har framför oss i ridklubben. Det är endel som saknas från vår sida blan annat uppskattad av ideell arbetskraft och strukturera ett projekt med etapper. Något jag tror vi fixar. Det finns en gård som har det vi vill ha som har ett fantastiskt läge och jag hoppas verkligen att det kommer att bli verklighet.

Mina drömmar om en ny anlägging möjliggör större tvlingar både undet utomhus och innomhussesong med minst 2 stora utebanor samt minst ett riktigt stort ridhus och ett mindre. Anlggningen skall möjliggöra verksamhet året om med möjlighet till ridläger under sommaren.

Nästa vecka skall jag på fler möten, Skaraborgs FF skall ha styrelsemöte som jag måste avstå från eftersom jag samma dag skall på möte med Västragötalands Ridsportsförbund med tävlingsterminsplanering inför 2012. Nästa år har VoRF ansökt om 3 tävlingar med förhoppnignar om att vi kommar att ha tillgång tll en anläggning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: