Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Fullt upp

Kategori: Allmänt

Jag har inte hunnit blogga på ett tag nu eftersom det varit mycket att göra. Jag har bland annat gjort en omfattande prisunderkökning på olika produkter som behövs på en eventuell anläggning. Utöver det har jag och min sambo börjat att ordna i den nya lägenheten som vi skall flytta till. Vi har hitils målat taken i 2 av tre rum och i dessa tre rumen skall vi även tapetsera och måla så det blir riktigt frächt! Lägenheten är en stor trea på 90+ kvadratmeter! Det är en hall, toalett, kök och tre stora rum. Helt underbart. Dock har hästarna försummats nu i veckan. Jag har inte varit hemma sedan tävlingen men jag tror mamma red på Bono i går.

I kväll skall jag hoppträna Ohly för Therese Häggsjö och det skall bli roligt. I kväll hoppar jag i hästgruppen och då dras höjden på hindren upp lite. Annars hoppar vi ganska lågt med tanke på att det ibland är b-ponnyer med.

Ohly 4 år och placerad i LC på NäRK

Kommentarer


Kommentera inlägget här: