Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Förkyld

Kategori: Allmänt

I dag vaknade jag med näsan full av snor och lite feberkänningar i kroppen. Istället för planerad skolgång blev det en förmiddag på sängen med näsan i en bok. Att ligga och läsa är en lagom aktivitet när man inte mår bra. Jag hoppas att jag piggnar till under dagen så att jag kan gå på mötet som är i kväll... Om jag får gå vill säga. Styrelsen skall ha möte med kommunen i kväll angående den nya anläggningen, köp av mark och dylikt. Jag är så nyfiken på detta så jag har svårt att sitta stilla. Just nu känns det väldigt mörkt för min del, men ´jag hoppas att mötet i kväll kan sprida lite ljus över min tillvaro. Att det gjorts något possitivt beslut, jag får inte reda så mycket. Det är ganska så mycket hysspyss.


Så här tänkte jag mig en ny anläggning från första början.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: