Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Lille Bono

Kategori: Allmänt

I går provade jag att lasta Bono igen, om allt gick bra var planen att jag skulle varit med på Rebecka träningen. Bono gick efter lite trams på transporten och väl på var han så rädd så hela transporten skakade. När vi hade satt upp baklämmen så kastade han sig och försökte lägga sig ner. Tillslut lugnade han ner sig så mycket så han kunde äta lite i transporten. Efter som han var så stressad ville jag ge honom en positiv upplevelse av transporten så i stället för att åka så lastade vi av Bono så han fick komma in i stallet och slappna av. Hoppas detta går över så jag slipper rida till och från träningen i morgon.

Om det finns intresse jan jag fram över skriva ett inlägg hur jag tänker och gör kring lastning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: