Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Uppdatering

Kategori: Träning

Nu var det länge sedan som jag skrev. Jag tänkte komma med en kort uppdatering eter som att jag är så himmla trött. Har jobbar till kl. 20:00 i dag.
Carina red som sagt Bono i Tisdags och i Onsdags. I tisdags var Bono väldigt bråkig och han och Carina kämpade en lång stund, men han lossnade lite tillslut. I Onsadag gick det mycket bättre och jag fick order om att rida honom i dag, detta har jag tyvärr inte hunnit då jag har pluggat och jobbat precis hela dagen. Där av är jag så trött. Jag har hur som hälst fått order om att bara dressyr träna honom och jobba honom i töm tills han kommer loss helt då han var stel och hade problem med galoppen. Skall hem oh känna på honom i morgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: