Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Riddag med Skaraborgs Fjordhästförening

Kategori: Träning

I morgon så skall jag, mamma, Linnea och Heidi iväg på en riddag som jag och mamma arrangerar för Skaraborgs Fjordhästförening.
Det kommer vara 4 grupper 2 i hoppnig och 2 i dressyr och man har fått anmäla sig vill hopp och dressyr eller bara en. Heidi kommer att rida Fjodor, Linnea Bono och mamma Ohly 2 pass var och jag kommer bara rida dressyren på Bono. I dressyren kommer vi att filma och i hoppningen kommer jag att göra mitt bästa för att instruera ekipagen. Det kommer att bli mega kul. Ser redan framemot att rida i min nya sadel!!
Nu skall jag bara klura ut någon rolig och nyttig hopp övning som passar alla nivåer men endå går att höja upp en del. Någon som har några tipps?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: