Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Stallet

Kategori: Allmänt

Skall strax åka ut till stallet, jag har inte hunnit rida sedan i torsdags tror jag det var. Lite tråkigt att jag inte haft så mycket tid det senaste året som jag hade velat. Hade varit awsome om man hade kunnat korta ner distansen till hästen, men jag får helt enkelt ta mig i kragen och kämpa på. Har även haft en period där jag ridit bara för jag måste och då har det ju givetvis inte alls gått bra. Man rider ju som en kratta när man inte tränat så mycket.
Funderar på att rida ut eller dressyra, men jag bo9rde rida dressyr i dag och i morgon om jag skall hoppa Bono på måndag. Jag kan nämligen inte ta Ohly som jag nuförtiden gör eftersom att han skall gå SM med mamma i helgen och då behövs det power!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: