Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Kamera check!

Kategori: Allmänt

Är glad, ty jag skall få låna Fjodors medryttares kamera (en systemkamera) och ta med mig till SM, så förhoppningsvis kommer det att bli åtminstånde några fina kort. Jag är ju inget proffs och är offta väldigt osams med systemkameror, men de fångar enn bätre kvalité än min gamla gamla digitalkamera där man knappt ser vad det föreställer.
I morgon styr vi kosan mot Örebro och i dag skall jag packa, hjälpa mamma och förhoppningsvis rida Bono en sista gång innan vi åker.

Kommentarer

  • AnKi säger:

    Ett hett tips är att köra mycket på auto! Det är sjukt underskattat om man inte är så bra på inställningar.

    2011-07-07 | 20:59:54
    Bloggadress: http://vilsenpannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här: