Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Inlägg

Kategori: Allmänt

I dag har jag haft en ohästig dag. Jag har nämligen följt med en kompis till IKEA och handlat. Hon har flyttat till vårgårda, ett stankast från där jag bor och det kommer att bli riktigt trevligt med ytterligare en kompis att umgås med när sambon inte är hemma.
Kompisen köpte möbler och annat nödvändigt till sin nya lya, jag köpte andra nödvändigheter så som nya stekspadar (såna går åt när man är klantig), vinglas och en sophink. Samt lite annat smått och gott. 

I morgon skall jag packa inför helgens bravader, sedan sover jag hos mor och far för att åka till SM på fredag. Vi skall samåka med en klubbkompis och hennes häst, de skall delta i brukskörningen. Hoppas det går bra, förra året deltog de i allroudklassen (LB dressyr, 80 hoppning (med mig i sadeln), Precisionskörning och brukskörning) där hennes Hingst överraskade i brukskörningen. I år skall de ej vara med i allrounden pg.a. hästen fick en akut magsjukdom och nästan strök med. Nu är han fullt frisk men ej helt igång på samma sätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: