Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Försummat, IGEN!

Kategori: Träning

Har försummat min kära blogg ytterligare en gång och måste be om ursekt till alla de som mot all förmodan går in och kollar var eviga dag.
Jag har i alla fall varit i London med min sambo under knappt en vecka och haft en välförtjänt semester. Vi bode hos en kompis som bor i norra London och under vår resa ägnade vi oss åt vår mer hård-rockiga och "onda" sida. Vi var mycket i Camden en stadsdel känd för sina marknader där många affärer har rikigt balla saker som tilltalar oss. Tyvärr blev det inte mer köpt en några t-shirtar och linnen. Vi var även på London Dungeon samt kollade på mumier och andra "döda" ting på British Museum.
Under SM fick jag erbjudande om att börja hoppa Bellman den hästen som jag red under SM 2010 igen. Och i dag hoppade jag honom. Det var försat gången som han har hoppat på ett år och det gi8ck super bra. Trotts att han har tappat mycket på grund av att han blev sjuk och nästan strök med så har han en större vilja och är mer lyhörd för hjälperna nu, tack vare Johanna som har en riktigt bra plan för honom och tränar utefter den. Jag hoppade han inte så högt utan stannade på ca 70 cm. Vi hade bara 2 hinder uppe och kände va han hade att säga om det så om allt nu går enligt planerna kommer jag hoppa honom en gång i månaden och på sikt kanske tävla honom lite. Kommer bli kul då vi klickar bra i hoppningen.
Har även ridit ut på Bono i dag och försöker få honom att förstå att bara för att vi är ute och rider behöver det inte gå i 180km/h.
Bild tagen av Johanna i dag när vi hoppade

Kommentarer


Kommentera inlägget här: