Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Blåslagen

Kategori: Allmänt

Hej hopp! Här kommer ett blogginlägg direkt från skidbacken.
Jag själv är relstivt blå prickig på min vänsta sida efter avåkningen i onsdags, och jag tror dessutom att jag sträckte mig lite för det känns som jag har typ nästan som träningsverk i rygg och ben. Skidåkningen har i alla fall gått bra trotts att jag är ganska så blå slagen. Men jag har svårt för att åka i för branta backar för fort för då kan jag inte svänga höger, då gör det för ont i mitt ben.
I dag har vi åkt i Tandådalen tills vi fick sån mjölksyra i benen så vi knappt kunde stå. Vi lagade en fatsatstisk måldtid bestående av ICAs pyttipanna och rödbetor. Mm, gott :)

Har även dragit i lite trådar och fixat så TS skall få en plastremsa med blindskrift på för Alex klubbmästerskaps pris. Eftersom han är blind tycker jag ändå att han skall kunna läsa vad som står på hans pokal. Inkludera alla! Jag har dessutom anmält mig och Bono till en privatlektion i tömkörning för Anders Eriksson. Jag hoppas att vi kan lära oss något, uppfödaren tyckte att det lät farligt, men han är ju så mycket lugnare och Anders skall tydligten vara väldigt duktig. Innan privatlektionen skall jag på hans Clinic och få lite grundläggande information. Det skall bli kul, känner att jag behövar lite expert hjälp om jag skall komma igång med tömkörning på Bono, då han är en svår häst att presentera nya saker för.

Tack och hej från en mör, trött och blåslagen Emelie i skidbacken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: