Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Bildbomb

Kategori: Allmänt

Lägger upp lite bilder från den tiden som har varit med allt hästande. Har dock inga nya bilder på oss tyvärr.

Min första "egna" häst Rosenhagas Celeste a.k.a Cilla som vi tyvärr fick avliva p.g.a krossskada i hasleden.


Min gamla New Forest Ponny Dolita (nu mer känd som "Lillan") Som jag sålde hösten 2007, ni förstår varför va?


Jacko, en häst som ridskolan lånade av Inge Persson som jag hjälpte till att rida lite. Älskade den hästen. Verkligen jätte trevlig, men kunde inget. Tror detta var hösten 2008


Från höger: Mamma på Fjodor, Marita (Bono och Ohlys uppfödare) på Ohly och jag och Bono. Hösten 2008.


Jag och Bono hoppar bana när vi var på ridläger på Sämsholm 2008.


Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Hej:) hur höga är era hästar? tycker att de ser ganska stora ut på nästsista kortet:)

    2011-01-29 | 12:20:02
    Bloggadress: http://morke.blogg.se/
  • Helena säger:

    Fina Dolita är numera vår älskade barnponny. Trygg bär hon barnen och snäll och tålmodig med dom allra minsta.
    Vi skulle bli jätte glada om du vill maila lite bilder och berätta lite om henne då vi egentligen inte vet så mycket om hennes historia.

    2013-10-08 | 20:15:35

Kommentera inlägget här: