Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Vilken dag

Kategori: Allmänt

Dagen har bestått av det mest ospännande i världen. Skolarbete och jobbsökanden. Jag håller på att utforma mitt projektarbete i skolan och på måndagar har vi hemarbete så då passade jag på att skriva ihop lite mål och syften med mitt projekt. Samt försökt nå skolan där jag tänkt att genomföra projektet, men det verkar omöjligt. Så jag har mailat i dag.

Sommarjobb har jag sökt en del i dag. Bland annat som assistent och andra mer klassiska sommar jobb. I morgon skall jag köpa kuvert och frimärken och posta till lite företag samt fösöka komma loss och lämna lite CVn på onsdag eller liknande. Hoppas verkligen att jag kan få något jobb i sommar, för annars är min ekonomi körd. Eftersom att jag studerar så får jag inga bidrag på sommaren.

Dagen har därför spenderats med näsan i datorn och jag börjar känna mig lite lätt hjärndöd. Nu skall jag sätta mig vid nästa dumburk och sen skall jag sova.

För att inte vara allt för hästig i dag slänger jag in en bild på mig och min klasskompis från vår Londonresa med skolan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: