Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Tävlingsmöte

Kategori: Allmänt

Trotts en jobbig dag kom jag tillslut iväg till tävlingsmötet i Vara. Lite halvfebrig och förkyld som jag är. Vi gick igenom och utvärderade året som varit och tog upp anmälan till vårens serier. De som är aktuella för klubben är Gotacupen för ponny och häst samt ridsportsallsvenskan div. II i dressyr där fyra anmälde sig på plats. Roligt! Mamma var en av de som anmälde sig, utöver det Emma & Anna och en ny tjej i klubben. Jätte kul med nytt folk! Hoppas vi kan få två till så det garanterat blir ett lag.
Jag skall inte rida några serier i vår, jag anmälde mig däremot som lagledare till gotacupen för ponny. Om det nu bler ett lag vill säga, tyvärr har vi haft ett enormt bortfall på ponny-ryttare. Men det är väl så när man blir 15, får moppe och upptäcker att det här med pojkar är minst lika spännande som hästar.
Nu måste jag sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: