Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Prova eller inte prova sadel?

Kategori: Allmänt

Funderar på att åka och hämta hem lite dressyrsadlar till Bono och prova tillsamans med min tränare på måndag. Men frågan är den om jag kan hitta det jag söker på den tighta budgeten jag har. Får eventuellt antingen låna av ig själv och försöka finna lite diciplin och sätta tillbaka pengarna på mitt sparkonto (som förövrigt inte är så fett) eller ta sadeln på avbetalning (om möjligt) uch, jag gillar inte att handla på avbetalning. Det betyder ju att man inte äger det man har. Hm. Jag vet inte riktigt hur jag skall lösa mitt dilemma...
Några förslag?

Tillägg: förhoppningsvis kanske jag kan få min gamla sadel i inbyte. Att sälja sadel i dagsläget är så himmla segt. Men jag får väl börja med att lägga ut den på annons. Vad man nu skall begära för en Cliff Barnsby som är knappt 4 år gammal?

Kommentarer

  • Anna Elfstrand - hästblogg säger:

    har fixat det med licensen nu, men vad menar du med lägga till för ponny? ;P

    2011-02-17 | 14:18:21
    Bloggadress: http://catago.blogg.se/
  • Erika säger:

    O hitta en sadel är jobbigt. :/

    Samt en stram budget o gå efter.

    Då är de extra svårt, vet hur det är.



    Har nyligen hittat en sadel åt min lilla skrutt.

    Första sadeln fungerade ett par månader på sommaren.

    Sedan växte hon ur den, och nu är de en ny som gäller.

    Men ev blir de byte inom ett par månader igen.



    (Har unghäst, som dock inte rids ännu.

    Inte inriden, men växer o blir bredare där av växer ur sadlarna innan man ens hunnit rida i dom) :P

    2011-02-17 | 15:19:59
    Bloggadress: http://eriikapettersson.blogg.se/
  • lovisa säger:

    allt bra?:D

    2011-02-17 | 15:36:13
    Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/
  • Anna Elfstrand - hästblogg säger:

    men då måste jag väl göra om alla klasser? det går ju inte att ändra :S åh sur jag blir!! :P

    2011-02-17 | 18:11:18
    Bloggadress: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här: