Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Omotiverande

Kategori: Allmänt

Nu är jag så trött på att allt är fruset. Det är så trist och så omotiverande så jag har bestämnt mig för att plugga hela denna veckan och inte åka för att rida. För det ger ändå ingenting. Han kan få lite välfötjänt vila. Pengar har jag inga heller så jag har inte råd med bensin för att åka till stallet och har inga pengar att träna för i morgon heller då jag egentligen skulle hopptränat. Men det blir inget med det. Som pricken över i:et har transportens hjul fryst fast så man kan nu mer inte åka någonstans heller. Så himmla typiskt, det var ju på väg åt rätt håll. Hoppas verkligen på lite plussgrader nästa vecka så det blir värt att åka och rida. Hoppas det ändå fungerar för mamma och Ohly att träna, för den 6 mars skall de debutera LA:3. Det hoppas jag verkligen går bra.
Fick kattträdet i dag i alla fall, jätte stort var det så nu står det färdigmonterat i hallen. det är bara två saker till som skall sättas på, men för det behöver vi såga av en liten bit för det var lite långa pinnar det sista. Katterna verkar gilla den i alla fall. Den är spännande! fast lådan den kom i är ännu mera spännande :)
Just nu funderar jag på hur det kommer gå för en tjej i fjordhästföreningen och hennes fina hingst som hamnat i kläm nu när de inte godkänner hingstar med vita tecken i ansiktet längre. Mer om det kan ni läsa på hennes blogg jag håller tummarna för att hon skall hitta ett kryphål.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: