Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Jag vill rida! NU!

Kategori: Allmänt

Ja som rubriken säger är jag väldigt ridsugen. Det skulle bli en hästig vecka men han bara rida i måndags innan förkylningen slog till. Nu vågar jag inte rida för att förvärra förkylningen. Skall dock tävla dressyr på söndag, vi får väl se hur det går när jag inte ridit honom sen i måndags. Kanske kan hoppa upp och skritt jobba honom sent på lördag kväll men det är ju helt beroende på när jag kommer hem. Kanske kan be mamma rida honom i dag. Vore ju bra om han gick lite så han inte blir så överladdad på tävlingen. Då blir han bara besvärlig.
Hittade en mega söt bild på min dator, denna är från Jordgubbens dag för massa år sedan. På bilden är det Anna med ridskolehästen Hellman
Måste sätta mig och utarbeta en projektplan nu också eftersom att den andra gick åt helvette. Bara att börja om på ny kula. Det är vad jag tänker göra eftersom jag är för sjuk för att gå till skolan. Nu är jag trött på att missa så mycket. Måste söka sommar jobb också.

Kommentarer

  • Emma Elfstrand - hästblogg säger:

    åh den gamla goding-bilden!

    2011-02-09 | 12:20:48
    Bloggadress: http://catago.blogg.se/
  • Anna Elfstrand - hästblogg säger:

    HAHA emelie, fin bild du hittat!

    2011-02-13 | 22:24:12
    Bloggadress: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här: