Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Hästpass 2

Kategori: Fjordhästsnack

Sedan gårdagens inlägg har jag fått många trevliga och upplysande komentarer om natt passen nu ändrats till ett mer hållbart pass. Jag blir jätte glad att utvecklingen går åt rätt håll och att jag när mitt pass sjunger på sista versen kan få ett nytt med plast omslag!
Jag förstår att det säkert fanns en ekonomisk sida och att det gjordes så gott man kunde när man helt plöttsligt skulle skaffa fram ett pass och hey. det räkte ju med ett A4 papper förra gången när man skulle ha registretingsbevis. (Nu har jaga ldrig serr fjordhästarnas registreringsbevis men min shettis och newforest hade a4 papper) och färgkodningen på fjordhästens pass är kalas bra!
Ha det bra i solskenet från en nu stressad Emelie som inte har tid att sitt vid burken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: