Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Föreningsmänniska, i korta drag

Kategori: Allmänt

Jag är en riktigt liten föreningsräv, jag tycker att för min ringa ålder på 22 år, (om ett per minuter mer exakt) så har jag hunnit med mycket. Jag började rida 1996 på Varaortens RF där jag fortfarande är kvar.
2001 valdes jag in i Ungdomssektionens styrelse där jag satt med tills 2007. Under 3 av dessa åren satt jag även som ungdomssektionens representent i klubbens huvudstyrelse, då har man full rösträtt på hela mötet, i US har jag även fungerat som sekreterare. 2007 gick jag ur US och in i dåvarande tävlingskommittén som nu mera har blivit en sektion. Där jag fortfarande verkar 2007-2009 var jag även sekreterare.
År 2009 valdes jag in i Skaraborgs Fjordhästförening som suppleant och 2010 valdes jag in som ledarmot, jag har ställt mig till förfogande för omval även i år. Jag verkar nu som webmaster för föreningen. Hemside adressen är www.skbff.webs.com
Under 2008 och 2009 ingick jag även i en grupp som planerade och arrangerade Svenska och Nordiska mästerskapen för fjordhästar 2009 i Vaggeryd.
Som ni förstår blir februari en stressig månad med 4 årsmöten att gå på :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: