Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

fan...

Kategori: Allmänt

I förrgår när jag masserade Bonos rygg la jag märke till at han var stenhård i ryggen och hade lite ont. Jag kikade då på mina sadlar hur de låg på honom och misstänkte att dressyrsadeln är boven. Jag tog med sadel på dressyrträningen i går och lät min tränade kolla på den. Hon hade samma åsikter som jag. Den har lätat upp i bak och är för trång i bommen. SKIT! Jag har inga pengar just nu, förutom det lilla på sparkontot och dom är bra att ha där lixom.
Nu har jag aldså två dressyrsadlar som behöver säljas, uch det är mycket pengar att ligga ute med :( men jag får väl lösa det på något sätt, i värsta fall får jag rida barbacka vilket jag gjorde på träningen i går. Det gick inte bra den här gången.
Någon som vill köpa en Cliff Barnsby AVG mörkbrun 17,5" med vid mot x-vid bom?

Kommentarer

  • stina säger:

    åh det är ju alltid lika tråkigt att hitta en ny sadel, men om du har chansen så prova någon som går att byta koppjärn i. Jag är jätte nöjd med min och jag kan ha den på både alla hästarna hemma bara jag byter koppjärn.

    2011-02-11 | 15:40:46
    Bloggadress: http://teamcarlson.blogg.se/
  • Madde säger:

    Hoppas du få dina sadlar sålda snart!:)

    2011-02-15 | 11:36:17
    Bloggadress: http://madduskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: