Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Bono <3

Kategori: Allmänt

Blev just påmind över hur jävla mycket jag älskar min häst!

I  går red jag dressyr på honom, han var lite matt och slö. vilket kanske bådar lite gott inför morgondagens hoppträning. Det är en fördel om han inte är för överladdad just då för då kan det bli lite för roligt och gå lite för fort. Just nu ser jag framemot att få bra underlag i grannens paddaock så jag slipper åka till ridskolan för att rida varje gång. Det blir ett sånt projekt då.

När jag skall åka och rida just nu ser det ut så här: Åka till och från stallet stallet 60 min i bil, Åka till ridskolan med häst fram och tillbaka med förberedelser i stallet ca 60 min, ridtid 60 min. Det är ett 3 timmars projekt att åka och rida. Blir lite segt med allt bilkörande.

I morgon på dagen måste jag baka lite kladdkaka eftersom jag åkte av  med buller och brak förra gången.

Kommentarer

  • Becca & San Miguel - blivande dressyrhäst säger:

    SV: Jodå, det är han skulle jag tro. :) Vet ej var Varaortens RF ligger osv, men vet att han stod i Skaratrakten innan han såldes till Stockholm till de jag köpte honom av. Men tror att det är den häst du tror det är med tanke på smeknamnet "Micke" som jag vet att han hade förut. :) Vad kul att världen är så pass liten!

    2011-02-01 | 22:31:36
    Bloggadress: http://sanmiguel.blogg.se/
  • Becca & San Miguel - blivande dressyrhäst säger:

    SV: Jag köpte honom i maj, så då hade han stått hos de andra sen i november/december någon gång. :)

    2011-02-01 | 22:44:13
    Bloggadress: http://sanmiguel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: