Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Trött

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag i soffan och är riktigt trött. Eftersom mellanväggen i transporten fortfarande inte är lagad vågar jag inte köra Bono. Men jag ville fortfarande träna. Så jag red till träningen, tränade och red hem igen. Tur att man har en häst tränad för distansritt i sånna här lägen.

I rask trav tar ridturen ca 30 minuter så det är en liten bit. Vägen dit hick bra, han var dock het och stirrig vilket resulterade att han gick på bakbenen i bland. Jag red dit efter lunch lånade en box och åkte hem och pluggade. Senare tränade vi vilket gick helt ok med tanke på hur lite vi har tränat. Vägen hem var otäck jag är mörkrädd till tusen och att rida genom skogen med pannlampa ländes lite blair witch progect.., väl hemma fick Bono massage och streching, nu skall jag unna mig en varm dusch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: