Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Dagen D

Kategori: Allmänt

I dag är dagen D, i kväll tar kommunpolitikerna beslut om köpo av den gård som VoRF vill bedriva ridskola på. Jag hoppas hoppas hoppas så på att det går vägen. Tills dess bjuder jag på lite nostalgiska bilder. I kväll skall jag, mamma och många andra medlemmar vaka utanför konserhuset där beslutet tas i fullmäktige salen. Jag blev även intervjuvad av p4 Skaraborg angående kvällens beslut.


Jag och fb. ridskoleponnyn Sabina (korsningsponny okäns härstamning)


Annica Lennartsson med fd. trotjänaren med över 10 år på VoRF Petersborgs Gedion som hon nu mena äger. (e: Skatehoms Big Chief ue: Öxenholms Godot, Connemara)


Ponnyallsvenskan 2004, Elina Persson med sin Orkan II

Hoppträning ca 2003 Cecilia Öhman och Dino

Shettlandsponnyn Jackie


Mogna och otroligt seriösa dressyrlaget i div. III 2008 fv. Susanna Johansson Ny (Mimmi fd. ridskolehäst i bakgrunden som nu ägs av Susanna), Jag (Bono), Annica Lennartsson (Alison), Emma Elfstrand (Catago)
Prisregn över hopplaget! Fv. Aramis, Frida Gryttborn (Aramis) Helena Sjögren (Ella-Ella), Jag(lagledare), Cecilia Öhman (Pontus), Zvans, Hanna Westin (Zvans).

Eveline Andersson med fd. ridskoleponnyn (och okrönt avkastardrottning) Karminelle startar div. I på hemmaplan.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej! Jag blir så lycklig av att se dessa bilder från Klövagården! Red när jag var liten tills det la ner. Jo, jag undrar om du inte möjligtvis har fler bilder på ridskole hästarna därifrån? Du kanske inte ens får det här, jag är några år för sen.. Jag såg att du hade en bild på min dåvarande favorithäst Sally! Underbar häst.. Undra vart hon befinner sig nu. Men ja. Om du har fler bilder så hade det varit så kul att se. Mvh Hanna

    2015-08-16 | 03:08:48

Kommentera inlägget här: