Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Tillbaka

Kategori: Allmänt

Då var man tillbaka i skolbänken, tur att vi i dag första dagen gick till 13:00. Har varit helt slut nu på eftermiddagen, i morgon har vi inget utan skall till skolan på torsdag nästa gång. Vi kommer att jobba i mycket projekt denna terminen och jag hoppas verkligen att jag kan komma på något som kan utveckla både mina och andras förmågor.

Jag har i dag spelat dator med en kompis och letar förbrilt efter en medryttare. Har hittat lite intressanta och hoppas att någon kan komma ut och provrida Fjodor och att det klickar. Samt att det finns föräldrar villiga att köra. Det är ju offtast yngre tjejer som är intresserade av att vara medryttare och när man bor på landet eller på landsbyggden är man beroende av att man har föräldrar som ställer upp i alla väder. Sänder därför lite extra kärlek till mina egna föräldrar som kört mig med hästar i ur och skur på träningar och tävlingar. Få förunnat att växa upp med så snälla föräldrar som jag.

Från höger: Ann - Fjodor (e:Fröjd 180 ue: Brass 130), Emelie - Bono (e:Enar 135 ue: Kasper 47)

 

Edit: Letar fortfarande medryttare....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: