Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Hjälpa mamma!

Kategori: Träning

I dag har jag haft en underbar dag tillsamans med min fd. klasskompis Carolin, som nu mera bor i London. Hon är hemma i Sverige nu och då passade vi på att rida lite. Hon har inte ridit på flera flera år och detta märkte ju så klart Fjodor som hon skulle rida på. Först så skulle han minsan inte gå fram och sen bockade han som en idiot. Men Carolin satt kvar. Fjodors rörelser är så muka så jag  tror faktiskt inte han är kapabel till att slänga av någon. Jag red lite på Bono som verkade ha träningsverk sen helgen. Men i skritten var han relativt mjuk och fin.

Nu skall jag ut och hjälpa mamma att hoppa Ohly inför helgen då hon skall hoppa honom på vårt KM för Skaraborg FF och mamam tränar ju vantligtvis inte hoppning. Så nu skall hon känna lite på det. Jag skall hoppa Fjodor på KM och eventuellt Bellman, skall se om jag inte kan komma iväg i veckan och skutta lite på honom. Men nu skall jag gå ut. CIAO!

Mamma och Ohly på dressyrtävling

Kommentarer


Kommentera inlägget här: