Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Färdig

Kategori: Allmänt

Då var jag färdig med packandet... nästan i alla fall. Måste torka av nummerlappsvästen som jag till min fasa upptäckte att det satt en 4 år gammal nummerlapp i som har färgat av sig på insidan. Så ett tipps till alla er där ute som tävlar med en sådan här nummerlappsväst ta ur era nummerlappar, för de kan färga av sig på plasten. Hoppas jag får ur det.

Tänka sig att det är hela 4 år sedan som jag tävlade fällttävlan och hunting på Fjodor. För den nyfikne så var det nr 306 från Borås Fältrittklubb som satt i. En hunting där Fjodor minsann inte tänkte hopppa i terrängen.

Kommentarer

  • Marina säger:

    Vet du om man måste ha egen nummerlappsväst på CR distans eller om det är upptill arrangören om de vill tillhandahålla?

    2011-08-21 | 15:28:41

Kommentera inlägget här: