Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Underbar dag

Kategori: Träning

I går var det en helt fantastisk dag med 20 grader ute i solen. Jag åkte naturligtvis hem för att rida. Det blev eytt litet lättade dressyrpass på Bono som var lite seg efter distansritten, men ante mig det var länge sedan vi kunde träna så länge som distansen innebar. Ham gick helt okey i alla fall och om allt går som planerat i dag kommer Heidi att rida ut på honom i dag.

Mamma red Fjodor som gick fantastiskt bra, i trav på volten gick han bara utan att man behövde tjeffsa med honom, han tyckte nog det var skoj skulle jag kunna tänka mig. Det var ju ett tag sedan mamma red honom, så han var nog glad av att få mattes uppmärksamhet lite. Hon har ju trotts allt haft honom i 15 år.

Det blir ingen film på mamma och Ohly det var så dålig kvalité, jag öveskattade nog kamerans förmåga när jag ställde mig vid kortsidan av en 60*20 bana, det ahde blivit mycket bättre om jag placderat mig på mkitten av långsidan. Men men det är alltid lägtt att vara efterklok.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: