Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Tävlingshelg

Kategori: Tävling

I helgen tävlade både jag och mamma, jag red 2 mil prova på distansritt med Bono, anledningen till den korta distansen är att det var första ritten för året och jag ville ha en avchecking på både mig och hästen, jag kan säga det att Bono var i bra mycket bättre form än mig. Jag stensomnade i bilen på väg hem och har nu träningsverk i hela kroppen. Det gick dock bra, hade det varit tävling på "riktigt" hade vi kommit 3a och Bono hade 32 i puls innan vi red iväg och 44 när vi kom tillbaka av 60 som maxgräns.

Mamma och Ohly tävlade dressyr i går med div. II laget. Det gick kalas bra de red in 60% i LA:3 och laget slutade 6a med totalt 61%. Jag filmade ritten så förhoppningsvis kommer det upp här.


Jag och Bono värmer innan start.

Upplopp! Jag gick om den vita hästen 2 m innan mål!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: