Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Massa och inget

Kategori: Allmänt

Just nu händer det massor av saker runt omkring mig, men samtidigt ingenting. Bono får vila nu ett par dagar då kan har kännts väldigt trött och seg innan tävlingen. Så jag skall antagligen inte rida honom innan träningen på torsdag. Jag har lite tävlingar inplanerade också, en klubbdressyr på lördag eftermiddag och en distansrytt lördagen efter det. Nu måste jag hinna intervallträna honom lite i veckorna som kommer också, så vi bygger upp lite kondition. Jag måste även bestämma mig för vilken sadel som jag tänker rida i, men det lutar åt hoppsadeln, om det inte är regn och rusk då tar jag dressyrsadeln eftersom den är gjord i syntet.

Två av mina bästa vänner har även gjort slut vilket har resulterat i att jag och min sambo har fått en ineboende så vi var och hämntade saker i går så han flyttade in i vårt pyttelilla datarum. Dator och alla saker därifrån står nu i vårt sovrum. Så det är saker överallt. Som tur var kunde vi ställa upp mycket av de sakerna som vi inte använder på vinden.

Jag har massor av möten inbokade, bland annat ett styrelsemöte för Skaraborgs Fjordhästförening i kväll, och ett möte med intresserade ponnyryttare för Gotacupen i morgon kväll. Sen är det säkert både TS möten och dylikt som inte riktigt finns inplanerade än. Vilket påminner mig om att jag MÅSte renskriva protokollet och skicka en kallelse snart. Förhoppningsvis hinner jag göra detta i kväll när jag kommer hem, för kladden är hemma hos mor och far... Oj oj detta blev rörigt.

Kommentarer

  • AnKi säger:

    Fast TS-möte har vi ju planerat in. Typ annandag påsk trots mina protester. Det var till och med du som argumenterade för det och skrev i min kalender.

    2011-04-05 | 13:11:14
    Bloggadress: http://vilsenpannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här: