Emelie Johansson

Följ drömmen, gå mot strömmen!

Bilder från Sämsholmsritten 2011

Kategori: Tävling

Fick syn på en fotosida som hade bilder på mig och Bono från sämsholmsritten. En riktigt duktig fotograf. Fler av hennes bilder hittar du här. Kom håg att alltid fråga fotografer innan du använder deras bilder och om de säger nej respektera detta. Denna gången hade jag tur och fick använda bilderna till min blogg, däremot får ingen kopiera dem härifrån.
Fotografens hemsida: www.hogdahlfoto.se
Antar att dennna bildne är tagen på framridningen innan start.
Veterinärgrind innan start. Utan anmärkningar. 32 i puls.


Starten, Bono säger antagligen något i stil med: "Matte släpp mig jag vill springa"

Upplopp! Min häst är snabb!

Gå om!

I mål!

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Kul att hitta din blogg! Vi red i samma grupp sämsholmritten och tydligen ska vi rida hökensås ihop med=)

    Kul med någon man träffat förut! Jag red på min mörkgrå arab Nielegro.



    Härlig blogg du har och en underbar häst!

    2011-04-21 | 09:52:35
    Bloggadress: http://nielegro.coralreefs.se/

Kommentera inlägget här: